Výměna, vrácení a reklamace zboží
Výměna zboží
Při výměně je nejlepší nás kontaktovat e-mailem nebo telefonicky a po domluvě nevyhovující zboží zaslat k nám (možnosti najdete na spodní části stránky).
Vrácení zboží ve 14ti denní lhůtě (odstoupení od kupní smlouvy)
Zakoupené zboží můžete vrátit bez udání důvodu během zákonné 14denní lhůty od data jeho převzetí. Platí to samozřejmě i na objednávky s osobním odběrem na naší prodejně. Výjimkou je vánoční období (listopad, prosinec), v této době můžete nevhodný dárek vrátit až do poloviny ledna.
Pro odstoupení od kupní smlouvy je nejlepší použít vzorový formulář, který najdete zde.
Reklamace
Zboží může kupující reklamovat dle zákona po dobu 2 let. Záruka se nevztahuje na běžné opotřebení zboží jeho využíváním.
Kožené doplňky nesmí být přetěžovány, hmotnost a velikost obsahu musí být vždy úměrná charakteru výrobku. Poškození výrobku nerespektováním uvedených zásad nemůže být předmětem reklamace.
Pro reklamaci je nejlepší vyplnit reklamační protokol, který najdete zde.
Lhůta pro vyřízení reklamace je 30 dnů od data převzetí zboží.
Kam zboží zaslat? Možností je několik:
- Zaslat nebo dodat osobně na adresu provozovny:
Nivasaža Trade, s.r.o., Náchodská 708/79, 193 00 Praha 20
- Zboží je možné zaslat na výdejní místo Balíkovny nebo Zásilkovny, kde si zásilku vyzvedneme:
Balíkovna: Náchodská 701/95, 193 00 Praha - Horní Počernice, (Pošta Praha 913)
Zásilkovna: Okružní 1118, 250 81 Nehvizdy (DEPO)
Uvádějte prosím tyto kontaktní údaje: telefon 732 352 184, e-mail info@nivasaza.cz. Zboží zašlete zpět k nám na jednu z výše uvedených možností. Poprosíme sdělit informaci o zaslání, pokud možno s číslem zásilky pro sledování, nejlépe e-mailem na info@nivasaza.cz.